Проблема читання книг в сучасному світі стає все більш актуальною, особливо в підлітковому середовищі. Дослідженнями цієї проблематики займаються багато закордонні та вітчизняні психологи та педагоги. Побоювання про «не читання дітей», міфи про «кризу дитячого читання» далеко не випадкові, і мають під собою реальну основу. На початку XXI століття діти, дійсно, читають «не те» й «не так», як попередні покоління. Однак вони, безумовно, читають.
Якщо ж
подивитися на репертуар читання підлітків в цілому, то близько 40% у ньому
становить переважно література розважального характеру, тоді як книги
науково-пізнавальні привертають вдвічі менше дітей (21%). Таким чином, коло
читання підлітків «зміщений» у бік розваг. У той же час читачі 10-15 років
гостро потребують сучасних книгах про своїх однолітків, спеціально написаної
так званої «соціально-критичної» літературі, яка допомагає юним пізнавати
навколишній світ, вчить адаптуватися до проблем сучасного життя. Книга – головний носій загальної
культури, вона є засобом збереження інформації для наступних поколінь,
невичерпним джерелом знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар